BillyReuter

10.4.08

19 ερωτήσεις + 1 σήκωμα γαντιού

Σήμερα είχα σκοπό να γράψω κι εγώ το κατιτίς μου, να κάνω το κομμάτι μου, βρε αδερφέ. Είμαι και λίγο στα ντάουν μου τις τελευταίες ημέρες, οπότε τι καλύτερο από το να κάτσω να γράψω δυο λογάκια, να μου βγει λίγο το άχτι.

Κι επειδή είχα μεγάλη ανάγκη να γελάσω, πολύ ήθελα να γράψω κάτι κωμικό, γι’ αυτο σ’ ευχαριστώ, vk, που με προ(σ)καλείς να απαντήσω στις ερωτήσεις αυτές. Η αλήθεια είναι ότι παιχνιδάκια σαν κι αυτό τα γουστάρω πολύ και πάντα με κάνουν να γελάω. Αφού λοιπόν μετέτρεψα τα αγγλικά ερωτηματικά (τι κακό κουσούρι κι αυτό, ποτέ μου δεν το κατάλαβα!) σε ελληνικά, σας προσκαλώ να γελάσουμε παρέα.

1) Γιατί κλαις;
Που χωρίσαμε, εσύ για όλα φταις.

2) Γιατί δεν κλαις;
Για να θυμώσει ο Γονίδης που θα του καταστρέψω το άσμα.

3) Πού είναι ο βάλτος;
Οέο; Βάλτος, βάλτος... Σε βάλτο δεν έχω κάτι διαθέσιμο. Μπορώ όμως να σε ενημερώσω ότι η Βουκουρεστίου, όταν η Αθήνα πρωτοέγινε πρωτεύουσα, λεγόταν Χεζοπόταμο. Και βαλτώναν τα σκατά...

4) Ποιος και πού είναι ο δεσμοφύλακας;
Όταν κυβέρναγε τη χώρα η Δεξιά πριν τη Χούντα (αλλά και επί Χούντας), όλοι μπορούσαν θεωρητικά να είναι δεσμοφύλακες. Σήμερα, βέβαια, που δε μας κυβερνά η Δεξιά (η ηλίθια ατάκα της ημέρας) κάτι τέτοιο δεν ισχύει, γιατί όπως είπε κι ο Χηνοφώτης «η αστυνομία κινείται με την αγάπη του κόσμου»... Πώς είναι η διαφήμιση της Absolut με τον μαξιλαροπόλεμο; Ε, ένα τέτοιο πράμα.
Όσο για το πού είναι, θα σου το πω κουλτουριάρικα: όλοι κρύβουμε έναν δεσμοφύλακα εντός μας!

5) Πού συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο;
Στην Ανάβυσσο.

6) Περιφρονείς κάτι;
Την επιτυχία των άλλων. Γι’ αυτό, μόλις δω έναν πετυχημένο, κάνω τελετή βουντού, για να μάθει να φέρεται!

7) Θα ερωτευόσουν για πάντα;
Είμαι πάντα ανοιχτός σε τέτοιου είδους ανήθικες προτάσεις!!

8) Γιατί πουλιούνται τα «έργα τέχνης»;
Γιατί, αν δεν πωλούνταν, πώς θα έδειχνε ο κάθε νεόπλουτος στους άλλους νεόπλουτους ότι στους Κάτω Γαργαλιάνους μεγάλωσε με κουλτούρα και τραχανά;

9) Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά στην παραπάνω ερώτηση;
Δικιά σου είναι η ερώτηση, ό,τι θες την κάνεις. Φωτιά της βάζεις και την καις.

10) Do you remember revolution?
Αχ, αξέχαστες εποχές! Εγώ κι η Μαντώ Μαυρογένους σε πανσιόν με ημιδιατροφή στη Μολδοβλαχία, να μας κυνηγάει ο Υψηλάντης... ή με τη Λασκαρίνα στο αμπάρι της κορβέτας της, να μας ψάχνει ο Μπούμπουλης σε όλες τις Σπέτσες με το καριοφίλι στο χέρι... Τι μου θύμισες τώρα...

11) Θα ανέβαινες σ' ένα βουνό, αν το επέβαλε το ωροσκόπιο σου;
Για το ωροσκόπιο δε νομίζω, αλλά έτσι κι αλλιώς, λόγω Καραμανλή, έχω πάρει τα βουνά εθελοντικά!

12) Θα σκότωνες τον παππού σου, αν το τζάμι δεν έσπαγε απ΄τον πάγο;
Ξέρεις τώρα τι μου θυμίζει αυτή η ερώτηση; Που δεν έχεις λόγο να σκοτώσεις τον παππού, αλλά που έτσι κι αλλιώς θα τον σκοτώσεις; Τις ταινίες του Γκουσγκούνη: «Γυναίκα, έπλυνες τα πιάτα;». «Ναι, πασά μου». Ο Γκουσγκούνης δαγκώνεται. «Τι φαϊ έχει;». «Μοσχαράκι κοκκινιστό». «Ε, τότε θα σε γ....ω!»

13) Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου, αν η ζωή σού έστηνε καρτέρι;
Από τότε που είδα την ομώνυμη σειρά με τον Παπακαλιάτη, κλείνω τα μάτια μου όταν μου στήνει καρτέρι η ελληνική τηλεόραση. Ειδικότερα, όταν μου στήνει καρτέρι ο Πρετεντέρης στο δελτίο του Mega. Καρτέρι μέσα στο σπίτι μου! Δεν υπάρχει Κράτος...

14) Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου το πρωί, εάν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε από τον νόμο;
Τέτοιες ερωτήσεις πια, ούτε η Βίκυ Φλέσσα δεν κάνει!

15) ............
Ναι, ούτε η Βίκυ Φλέσσα...

16) Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε μετά τα μεσάνυχτα απ' την αρχή μέχρι το τέλος την οδό Αχαρνών, αν γνωρίζατε ότι ποτέ δεν θα σας συλλάβουν;
Αχαρνών; Χάθηκε μια Βασιλίσσης Σοφίας, μια Πανεπιστημίου, μια Πατησίων έστω; Τρε μπανάλ! Αν με υποχρέωναν να διανύσω την Αχαρνών, θα παραδινόμουν από μόνος μου!

17) Θα σκότωνες τον Μπους, αν σου χάριζαν 10 λαχταριστά εκλέρ;
Συγγνώμη, 10 εκλέρ δίνουν μόνο αμοιβή για αυτόν τον κρετίνο; Καλά, για μαλάκες ψάχνουν;

18) Θα μου έδειχνες τα σαπισμένα σου δόντια, αν έβλεπες μέσα τους τα αστέρια;
Δεν έχω σάπια δόντια. Ποιος είμαι, ο Γεωργίου;

19) Θα έπεφτες στο πηγάδι αν ήσουν θλιμμένος;
Αν σε ακούσει ο Αλ Γκορ ότι προτρέπεις κόσμο να μολύνει τα υπόγεια ύδατα αυτοκτονώντας μέσα στα πηγάδια, θα βάλει την «Καθημερινή» να σε κυνηγάει...