BillyReuter

20.8.08

Με τον ήλιο το μπάζω, με τον ήλιο το βγάζω...

... ή αλλιώς, τι έχει το έρμο (το blog μου) και ψοφά;

Στον 21ο αιώνα, το να μην έχεις στο σπίτι σου DSL σύνδεση είναι ισοδύναμο με το να μένεις στο Παγκράτι και μην έχεις συνδέσει το σπίτι σου στο δίκτυο της αποχέτευσης (μεταξύ μας, με δήμαρχο τον Κακλαμάνη, πού ξέρεις... μπορεί και να επιστρέψουμε στους βόθρους!) Σαν να μη φτάνει αυτό, η τάση του γράφοντος να καλύπτει σε εύρος τα θέματά του καθιστούν το blogging πολυτελή ενασχόληση. Και χρόνος δεν υπάρχει. Και το dial up μου σούρνεται. Κι ο υπολογιστής μου είναι για το μουσείο.

Κι έτρεχα σε υπολογιστές με γρήγορη σύνδεση, και φορτωνόμουνα σε φίλους για να γράφω - με το σιχτήριο να διαγράφεται αχνά στο πρόσωπό τους... Αλλά, ό,τι αρχίζει στραβά, στραβά θα συνεχίσει. Κι έτσι, το τελευταίο μου post ήταν από την εποχή της Γιουροβιζιόνας (τόσο έγκαιρη ενημέρωση, δηλαδή, που καταντάει ύβρη να χρησιμοποίείς το όνομα Reuter. Με τι κούτελο θα αντικρύσω τον χειμώνα το Reuterέικο;;;; )

Άρα, λοιπόν, δείξτε μια μικρή - τόση δα! - κατανόηση, ίσα μέχρι να μου τα ψάλλει το σόι μου, και τα ξαναλέμε. Μπορεί κιόλας να με χαρτζιλικώσει ο νονός μου και να πάρω καινούργιο blogοεξοπλισμό. Who ever knows...

Δικός σας, Billy. BillyReuter.

4 Comments:

  • Καλά είδα post και είναι η αλήθεια ότι δεν το πολυπίστευα!!! Θα με γελούν τα μάτια μου σκέφτηκα. Δεν είναι δυνατόν.

    Κοίτα, το βασικό είναι να πάρεις καινούργιο υπολογιστή. πόμενη κίνηση είναι ένα ADSL. Άντε και πολύ το έχεις αργήσει!!!

    Το κοινό σου σε περιμένει!!!

    By Blogger PN, at 2:55 μ.μ.  

  • χαχαχα στο εύχομαι! Ελπίζω να έχεις καλό νονό!
    Είναι κουραστικό το dial up.. σε καταλαβαίνω..
    Το να φορτωθείς σε φίλους δεν είναι κακό!!! Σε ξένους είναι!
    Καλησπέρα!

    By Blogger Hfaistiwnas, at 9:54 μ.μ.  

  • Σε βρήκα απο τον vk, και ότι συστήνει το τσουλουφοπαιδο μου, ....γκαραντί....

    Να σκεφτείς προχθές τον πηρα τηλέφωνο απο το σουπερ μαρκετ να τον ρωτήσω ποια μάρκα τόνου να προτιμήσω.


    Καλη επιτυχία, στο σχέδιο με την κωδική ονομασία "νονος", και αν πάλι όχι....εμεις θα περιμένουμε ...τα σπανια έστω.

    By Blogger katerina, at 11:32 π.μ.  

  • Έλα ρε Μπίλυ, άμα είναι για το κομπιούτερ το ζήτημα, να κάνουμε έναν έρανο.. τώρα μάλιστα που πήγαινα να δωρίσω ένα στεφάνι γαρούφαλλα με τον θάνατο του Νιούμαν, η κορη του είπε να δώσουμε καλύτερα τα λεφτά σε φιλανθρωπικούς σκοπούς. Save Billy Reuter's Blog!

    Αλλά εσύ Μπίλυ μου φαίνεται σιγά σιγά τώρα που μπήκες κι εσύ στην αγορά, πουλάς την ψυχή σου και το μπλογκ σου για να πάρεις καλύτερα δίπλωμα κι αμάξι... Ορίστε, ματεριαλιστής μου κατάντησες κι εσύ...

    Όσο για το βραβείο Πούλιντζερ, αυτό το έδωσαν φέτος ήδη στην Washington Post, οπότε τώρα μόνο για του χρόνου μπορείς να ελπίζεις.

    Σ'αφήνω γιατί έχω τη σπανακόπιτα στο φούρνο.

    By Blogger leentje, at 3:56 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home