BillyReuter

14.4.08

«Τι με πιλατεύεις, χριστιανή μου, έχω και τα λουμπάγκα μου...»


(Αθάνατη ατάκα της Σαπφούς Νοταρά
από την ταινία «Η χαρτοπαίχτρα»).

ΟΚ, σας το ‘χω ξαναπεί, μ’ αρέσουνε τα blogοπαίχνιδα. Το συγκεκριμένο, μάλιστα, είναι και κάπως παλιό. Κάποιος φίλος μού το ‘χε στείλει στο mail πριν από περίπου δυόμισι χρόνια. Τώρα, λοιπόν, που ξανά μανά το βρήκα μπροστά μου ως πρόκληση, είπα να σκύψω τη μεσούλα μου και να ξανασηκώσω το γάντι. Νομίζω, όμως, ότι αυτά τα παιχνίδια τύπου ερώτηση–απάντηση καταντάνε κάπως κουραστικά γι’ αυτόν που τα διαβάζει, γιατί και κοτζάμ μακρινάρια είναι, και πολύ κοινότοπα επαναλαμβάνονται – χώρια που έχω και τα λουμπάγκα μου (όπως έλεγε και η Σαπφώ Νοταρά) και δεν μπορώ να σηκώνω συνέχεια τα γάντια από το πάτωμα! Περιμένοντας, λοιπόν, την επόμενη πρόκληση (με ένα διαφορετικό concept, ίσως), καταθέτω κι εγώ τις ολόφρεσκες απαντήσεις μου και φεύγω για ιαματικά στα Καμένα Βούρλα...

1. Τι ώρα είναι;

Τι μέρα είναι; Και ποια χρονιά;;

2. Όνομα;

My name is Reuter. BillyReuter.

3. Τα γενέθλια σου;

Ίδια ημερομηνία με της Ζωζώς Σαπουντζάκη (προς Θεού, όχι ίδια χρονιά!!)

4. Ζώδιο;

Κτηνώδες.

5. Ύψος;

Τι σημασία έχει, είμαι ακόμα στην ανάπτυξη...

6. Χρώμα μαλλιών;

Στο χρώμα του σκαλπ… έχω καραφλιάσει από καιρό…

7. Χρώμα ματιών;

Πρασινογάλαζο (κάτω από τους φακούς, όμως, μαύρο τσακίρικο).

8. Piercing;

Προσπαθούν καθημερινά να μου κάνουν στον εγκέφαλο, αλλά ακόμα αντέχω…

9. Τι δουλειά κάνεις;

Βοηθώ τη Μάρα, που βοηθάει τον Ρουσόπουλο, που βοηθάει τον Καραμανλή, που βοηθάει τη Νατάσσα να τελειώσει το διδακτορικό της στην Πυρηνική Φυσική, με ειδίκευση στο ντεκαπάζ, και να χαρίσει στην Ελλάδα ένα ακόμα Νόμπελ (μα τι ταλέντο πια αυτή η κοπέλα!)

10.Αγαπάς αυτό που κάνεις;

Δε βαριέσαι, το μεροκάματο να βγαίνει...

11. Σε ποια πόλη μένεις;

Αθήνα P.O. (Post Olympics)

12. Έχεις ζώα;

Μέσα στο σπίτι, όχι. Έξω από το σπίτι, όμως, κυκλοφορούν πολλά δίποδα.

13. Τατουάζ;

...κάνουν πολλοί με τ’ όνομά μου στο κορμί τους.

14. Έχεις ερωτευτεί ποτέ;

Αυτή πια δεν είναι καρδιά, αγκινάρα είναι...

15. Έχεις αγαπήσει κάποιον σε σημείο να κλάψεις γι’ αυτόν;

Έχω κλάψει...για πολλές γυναίκες έχω κλάψει...

16. Είχες ποτέ ατύχημα με το αυτοκίνητο;

Μια φορά με είδαν και ‘πάθαν ατύχημα... βάζεις στοίχημα;

17. Έχεις πάθει ποτέ κάταγμα;

Συγγνώμη που σ’ το χαλάω, αλλά όχι.

18. Pepsi ή Coca Cola;

Τι δίλημμα κι αυτό... να πάρω την κουρτίνα;

19. Μπίρα ή κρασί;

Κρασάκι, βέβαια.

20. Σε τι ποτήρι;

Κρύσταλλο χαραγμένο με διαμάντι.

21. Αγαπημένο χρώμα εσωρούχων;

Μπορδοροδοκόκκινο... τι του λες τώρα!

22. Νούμερο παπουτσιών;

55.

23. Αγαπημένος αριθμός;

Δε θα ‘θελα να αδικήσω τα άλλα ΝΟΥΜΕΡΑ – όλα έχουν τη χάρη τους!

24. Είδος μουσικής;

Τελευταία τη βρίσκω με το τροπάριο της Κασσιανής και τιρολέζικα τραγούδια απ’ τις αυστριακές Άλπεις.

25. Λουλούδι;

Όχι, ευχαριστώ, έχω τις αλλεργίες μου και θα μου τρέχουνε μιξούλες.

26. Θέμα συζήτησης που απεχθάνεστε;

«Πόσο σέξι είναι ο Αλέξη» (Τσίπρα). Ήμαρτον!!!

27. Χαρακτήρας Disney ή Warner Bros;

Εμένα βασικά ο Κέρμιτ μου αρέσει.

28. Το αγαπημένο σου junk food;

Junk και στα μούτρα σου!

29. Ένα πρόβλημα;

Ζω στην Ελλάδα και περιμένεις να σου πω για ΕΝΑ ΜΟΝΟ πρόβλημα; Πολύ αισιόδοξο σε βρίσκω. Σίγουρα κάτι παίρνεις. Μήπως είσαι στην Εθνική Ομάδα άρσης βαρών;;

30. Αγαπημένο χρώμα;

Το αρζάν περλέ.

31. Πώς βλέπεις τον εαυτό σου στο μέλλον;

Στο πολύ μέλλον, όμως, κάτω απ’ τα ραδίκια!

32. Ποιος φίλος σου μένει πιο μακριά;

O E.T. Πάλι τον έχασα στο σύμπαν!

33. Ποιος νομίζεις πως θα σου απαντήσει πρώτος;

O E.T., ελπίζω...

34. Ποιος θα αργήσει περισσότερο;

Η Άντζελα Δημητρίου. Είναι Μιλάνο, το χρυσό μου, ράβεται στου Valentino.

35. Έχεις pc στο σπίτι;

Τυραννόσαυρο το λες, pc πάλι όχι...

36. Αγαπημένο cd;

Το soundtrack από την παράσταση «Ο Βασιλιάς κι εγώ» με τη Μιμή Ντενίση…

37. Το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι μόλις ξυπνήσεις;

Κατουριέμαι!!!

38. Πώς βλέπεις την αγάπη;

Πάντως όχι με τ’ αυτιά (χα χα, εξυπνάδα!)

39. Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν το αποχωρίζεσαι ποτέ;

Τα υπογλώσσια. Τα θέλω, τα χρειάζομαι!

40. Τι έχεις στον τοίχο σου;

Μια χειρόγραφη ευχή του Μητσοτάκη... για να πηγαίνει καλά η μέρα μου...

41. Τι έχεις κάτω από το κρεβάτι σου; (ό,τι μπορείς να φανταστείς)

Ένα τάπερ ντολμαδάκια για τη βραδινή λιγούρα.

42. Γράψε κάτι για αυτόν που σου έστειλε αυτό το blogοπαίχνιδο.

Better donkey – bonding than donkey – searching.

43. Γράψε το όνομα αυτού που σίγουρα δεν περιμένεις να σου απαντήσει...

Η Αντζελίνα Τσουλί.

44. ...και αυτού που είσαι σίγουρος ότι θα σου απαντήσει.

H Catherine-Zeta Jones!

45. Ποιος θα ’θελες να σου απαντήσει;

O Sigmund Freud…

46. Τι θα έγραφες σε κάποιον που δεν μπορείς να του το πεις;

Αγαπητή Σου – Λι, το κόλπο έπιασε. Νικήσαμε!

47. Αγαπημένο σπορ;

Η ρυθμική κίνηση της άνω και της κάτω γνάθου: και ένα, και δύο...

48. Αγαπημένη ταινία;

Καμμιά, γιατί δεν έχει ακόμα παίξει στον κινηματογράφο η Ντενίση...

49. Αγαπημένο ζώο;

Ο διαχειριστής της πολυκατοικίας μου.

50. Αγαπημένο σου νησί;

Το Λαγονήσι.

51 Τι ώρα είναι τώρα;

«... κι αν είναι η αρχή στην κατηφόρα/ η πιο μεγάλη ώρα είναι ΤΩΡΑ!!!»

2 Comments:

  • billy στείλε μου ένα mail στο provias@gmail.com που σε θέλω κάτι. κέρδισες το βιβλίο της Μανίνας στο πρόβατο και θέλω να μου πεις τι όνομα να της πω να γράψει στην αφιέρωση. φιλιά μπεεε :-)

    συγχαρητήρια. :-)

    By Blogger Provato, at 8:23 μ.μ.  

  • Έτσι, έτσι....αχ αυτή η άδικη σουπιέρα της γιαγιάς!!! Άντε διαβαζέ το γρήγορα για να πάρουμε και άλλοι σειρά!!!!

    By Blogger PN, at 2:07 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home